איך עולם החי השפיע על הסלפי שלנו

לאחר שנשיא ארה"ב ג'ורג 'בוש ערך מסיבת עיתונאים משותפת עם נשיא מקסיקו, ויסנטה פוקס, ב -2005, היו כמה השערות כי המנהיג האמריקאי עמד על שרפרף מוסתר כדי להיראות גבוה יותר. בתמונות על הדוכן, שני הגברים נראים באותו גובה. אבל בתמונות אחרות של אותם עומדים זה ליד זה, פוקס מתנשא מעל בוש.

ב 6 '0 ', בוש אינו קצר, אבל פוקס הוא 6 '4' גבוה. ובכל זאת, כולם הכירו את בוש כמנהיג העולם החופשי, אז למה שיהיה אכפת לו אם פוקס יהיה גבוה ממנו. הסיבות הן ראשוניות.

לאורך כל העולם הטבעי, בעלי החיים משתמשים בגודלם היחסי כדי להביע דומיננטיות וכניעה. אתה יכול אפילו לראות שרידים של זה בהתנהגות של הכלב שלך, כמו למשל כאשר היא מרימה את האזיקים שלה כדי להפחיד את החתול של השכן. וכשאת חוזרת הביתה מהעבודה, היא מתכופפת לפניך ומגישה למנהיג החבורה.

בדיוק כמו חיות אחרות, בני האדם גם משווים את גודל הדומיננטיות וההכנעה. הכומר עומד ליד המזבח לפני קהל כורע. הנואם מתנוסס על בימה לפני קהל יושב. והמלך יושב על כס מלכותו לפני נתיניו הפרוסים. כל אלה הם פרקטיקות עתיקות, אבל יש גם פולחן מודרני שבו אנשים מנסים לנהל את ההתרשמויות של אנשים אחרים על כמה הם גבוהים – סלפי!

אם אתה מחזיק את המצלמה ישר החוצה, תוכל לקחת סלפי כי מייצג במדויק את מה שאתה באמת נראה. אבל מה אם אתה מחזיק את המצלמה מעל או מתחת לרמה הפנים? כאשר אתה לוקח סלפי מלמעלה, אתה עושה את הפנים ואת העיניים נראה גדול יותר, כך שאתה נראה קצר וצעיר. ואם אתה מצלם את עצמך מלמטה, אתה מדגיש את הלסת שלך, עושה את עצמך נראה גבוה יותר דומיננטי יותר.

אז, אנשים באמת לעשות מניפולציה זווית המצלמה של סלפים ליצור רושם של דומיננטיות או כניעה. אבל האם אנשים אחרים באמת מושפעים זווית המצלמה?

אולי תאהב גם

טכנולוגיה

צילום ברחפן

מאז יצאו הרחפנים אנשים רבים החלו להתעסק בצילום. לא די בלדעת לשלוט ברחפן בכמה לחיצות כפתור בשביל להפוך את זה לתעסוקה צריך גם לקוחות, לדעת לתת שירות נהדר, ולהפגין שליטה על המצלמה.