צילום ברחפן

מאז יצאו הרחפנים אנשים רבים החלו להתעסק בצילום. לא די בלדעת לשלוט ברחפן בכמה לחיצות כפתור בשביל להפוך את זה לתעסוקה צריך גם לקוחות, לדעת לתת שירות נהדר, ולהפגין שליטה על המצלמה. בנוסף לזה צריך להכיר את המרחב האווירי ושינויי מזג האויר בדיוש כמו טייס במטוס אמיתי.
אז לפני שמפיקים חשבוניות.

הנה 4 שיטות עבודה מומלצות:

1. לספק שירות לקוחות מדהים- שום דבר לא יגרום לעסק להצליח אם לא יציע שירות לקוחות מצויין. קבעו פגישה אישית עם הלקוחות כדי לשקף את מה שהעסק מציע. הזמינו אותם לצפות באחת מטיסותיכם. ספקו אספקה מהירה על המוצרים שלך, והיו נגישים.

2. רכישת רדיו- כדי להפעיל את הרחפן בבטחה, שקלו שימוש ברדיו תעופה אשר ייתן אזהרה בפני מטוס או מסוק העשויים לטוס באזור ההפעלה שלך.

3. שימוש בטכנולוגיה מתפתחת שעוברת שינוי דרמטי- זהו תחום שמתפתח במהירות. למדו ותחקרו את החידושים, העריכו מזל"ט חדש זה יקדם את העסק שלכם לשלב הבא. תוכנה חדשה יוצאת כל שבוע זה יהפוך אתכם ליעילים יותר, מאובזרים יותר והכי עדכניים.


4. תרגול- תרגלו וכמה שיותר. ככל שתטיסו יותר, כך תייצרו שליטה על הרחפן וביצועיו . רק בתרגול תוכלו לשדרג במידה ניכרת את תצלומי אוויר והווידאו.

אולי תאהב גם

אלבום תמונות

הפסיכולוגיה מאחורי הסלפי

אנשים באמת לעשות מניפולציה זווית המצלמה של סלפים ליצור רושם של דומיננטיות או כניעה. אבל האם אנשים אחרים באמת מושפעים זווית המצלמה?